Kære kunde
Så du som kunde får den bedst mulige service, har vi etableret en ny lokal afdeling (funktion):
Uptime Center
som vil være ansvarlig for
Hvad betyder det for dig som kunde
Når din lastbil skal til service eller når der vises fejl/alarmer, vil du fremover blive kontaktet af Uptime Koordinator, Martin Christensen.
3 uger inden planlagt service, vil du modtage en mail med påmindelse om tidsbestilling af service.
Har vi ikke hørt fra dig efter 14 dage, vil vi telefonisk, kontakte dig for at aftale en tid til service.
Du kan altid kontakte Uptime Centeret for bestilling af tid til service ud i fremtiden, så der hele tiden er fokus på planlægning af din hverdag.
Hvordan kontakter du os
Du kan ringe på tlf. 48 88 88 48 eller sende en mail til serviceindkaldelse@skifterlastbil.dk.
Vi er klar til at hjælpe mandag til torsdag fra kl. 07.30 til 16.00 og fredag fra kl. 07.30 til 15.00.
Du vil stadig have kontakten med dit lokale Skifter Lastbil værksted, hvis du har brug for akut hjælp, eller hvis der er andre reparationer udover service.
Vi ser frem til at hjælpe dig.
Med venlig hilsen
Martin Christensen
Uptime Koordinator